Miten teen palautuksen?

  • Jos haluat palauttaa tuotteesi, siihen on kaksi mahdollisuutta: postitse

    Postnordin kautta tai haluamaasi Glitter-myymälään. Huomaa, että emme tee tuotteiden vaihtoja postitse tai myymälässä (palautus tehdään sen sijaan ostamalla uusi tuote).

    Jos haluat palauttaa jostakin myymälästämme ostetun tuotteen, myös palautus pitää jättää myymälään. Tätä ei voi palauttaa varastoomme.

    1. Näin teet verkkopalautuksen postin kautta:
      1. Lähetyksen mukana tulee palautuslomake, josta löydät ohjeet palautuksen tekemiseen.
      2. Suosittelemme, että käytät samaa pakkausta, jossa tuote toimitettiin.
      3. Käytä lähetyksen mukana saamaasi palautusosoitetarraa ja liitä se pakettiin. Jätä paketti sitten lähimpään PostNord AB:n toimipisteeseen.
      4. Palautuslähetyksen hinta on 3,90 euroa, joka vähennetään palauttamistasi tuotteista saamastasi hyvityksestä.
      5. Palautetusta paketista maksetaan hyvitys 14 päivän kuluessa samalla maksutavalla, jolla maksoit tilauksesi. Klarna AB huolehtii hyvityksestä.

    2. Näin teet verkkopalautuksen myymälässä:
      1. Sinulla on mahdollisuus palauttaa tuotteesi/tilauksesi haluamaasi Glitter-myymälään. Ota tuote ja toimituksen mukana tulleet palautusasiakirjat mukaasi.
      2. Jätä palautus myyjälle ja näytä henkilöllisyystodistuksesi. (Jos joku toinen henkilö tekee palautuksen puolestasi, hänen on näytettävä teidän molempien henkilöllisyystodistukset.)
      3. Saat myyjältä kirjallisen vahvistuksen siitä, että olemme vastaanottaneet palautuksesi.
      4. Hyvitystä verkko-ostoksestasi ei voida tehdä myymälässä, vaan hyvitys tapahtuu Klarna AB:n kautta samalla maksuvaihtoehdolla, jonka valitsit ostohetkellä. Saat vahvistussähköpostin Glitterin asiakaspalvelusta, kun palautuksesi on käsitelty, ja Klarna AB suorittaa takaisinmaksusi.

    Glitter-myymälään palauttaminen on maksutonta. Ota yhteyttä Glitterin asiakaspalveluun, jos sinulla on jotain kysyttävää.

    Muista, että olet asiakkaana vastuussa palautuksesta siihen asti, kun olemme vastaanottaneet ja rekisteröineet sen, joten säästä aina lähetyskuittisi.

    Voi viedä 14 päivää ennen kuin palautus saapuu meille ja käsitellään varastollamme.

  • Saitko vastauksen kysymykseen?

      

    Kaipaatko jotain tietoa?