Miksi en ole saanut kaikkia tilaamiani tuotteita?

  • Olemme pahoillamme, että emme ole pystyneet toimittamaan kaikki tilauksesi tuotteita.

    Jos tuote on hyvin kysytty, se saatetaan myydä loppuun ennen kuin varastosaldo päivittyy verkkokauppaan. Lähetämme aina lopullisen tilausvahvistuksen, josta voit nähdä toimitettavat tuotteet.

    Kun tilauksesi lähti varastostamme, sinulta veloitettiin vain ne tuotteet, jotka todella lähetettiin.

    Meillä ei valitettavasti ole mahdollisuutta toimittaa jälkikäteen tilauksestasi puuttuvia tuotteita, mutta seuraathan kotisivuamme, jonne päivitämme valikoimaamme jatkuvasti.

    Jos haluat löytää vastaavan tuotteen tai sinulla on muuta kysyttävää, voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme customerservice@glitter.fi tai chatin kautta, niin autamme sinua.

    Verkossa loppuunmyytyjä tuotteita saattaa olla saatavana Glitter-myymälässä.

    Katso myymälöitämme napsauttamalla tätä.

  • Saitko vastauksen kysymykseen?

      

    Kaipaatko jotain tietoa?